14.9.2011

Keittiö edelleen alkutekijöissä

Keittiöremonttimiehet ihme tyyppejä...niistä ei ole kuulunut mitään koko viikolla, eikä näyttänyt siltä että olisivat edes käyneet Talolla. Tänään laitoin viestiä ku olin menossa Talolle, että olisin paikalla niin ilmoittivat että tulevat maanantaina. TÄH?! Niiden piti tulla TÄMÄN viikon maanantaina. No ei se mitään, jos saavat viikossa koko homman tehtyä... Sitten kun soitin vielä parista asiasta (kiva yrittää hoitaa näitä työpäivän aikana nukkarissa tekstiviesteillä...lapset häiritsevät ku heräilevät kesken viestin kirjoituksen) kun lähdin töistä, totesi vain että kyllä me tiedetään miten tää homma etenee.... Miksen mä sanonut että ei siltä vaikuta?! Ja olivat kuulemma käyneet ja jutelleet sähkömiehen kanssa. Jos olivat käyneet, miksi sitten käski käydä ostamassa maaleja? Eteisen naulakon alusta täynnä isoja maalipurkkeja, jos ovat pääovesta tulleet, eivät ole voineet olla näkemättä niitä....
Huoh! Alkaa olla pinna hiukan kireellä.
Varmaan ovat sitä mieltä että me ollaan täystörppöjä ja vaativia mutta kyllä mä haluan että mun talosta tulee just sellanen ku mä haluan eikä sellanen ku remonttiheebot haluaa. Enkä koe neuvovani ammattilaisia työssään, jos minä sanon mitä materiaalia minä haluan seinilleni ja mitä en, kun ei ole kyse rakennusaineista. Ja mitä puretaan ja heitetään pois, mitä säästetään. Sitten kun olemme koko ajan sanoneet, että sanokaa/päättäkää te mitä laitetaan siihen kohtaan mistä seinä on purettu, tänään se mies kysyi että mitä siihen laittas. Mistä hitosta minä tiedän?! Jotain sellasta mikä pitää eristeet yms. seinän sisässä ja minkä voi maalata. Eivätkä ole vieläkään vieneet rikkinäistä ikkunaa korjattavaksi (jonka rikkoivat purku vaiheessa)...
Huh! Kiitos kun sain räyhätä! ;)
submit to reddit Delicious

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.